tiistai 29. toukokuuta 2012

Broken



Kävelen tietä pitkin
Tumma, synkkä
Se on oma tieni,
Josta minun on selvittävä

Ilman...

Ilman taluttajaa,
joka neuvoisi minulle
Minne suuntaan kääntyä,
Ilman ketään vierelläni,
Jolle voisin suruni surea,
Surea pois maailman aiheuttamat haavat,
Ilman ketään,
Joka kietoisi kätensä ympärilleni,
Kuiskaisi korvaani sanat:
''Välitän sinusta, kyllä se siitä,
Kyllä pystyt siihen''
Ilman ketään,
Joka huomaisi näkymättömät kyyneleeni,
Vierähtävän poskelleni..

On vain
Minä ja minun varjoni,
Joka seuraa minua
Minne tahansa, minne menen
Väijyy minua,
Odottaa hetkeä,
Jolloin voisi ympäröidä minut
Sen pimeään varjoon, ilman valoa.

Vain minä pystyn tätä tietä kulkemaan,
Kukaan ei löydä minua
Olen yksin, Yksin ilman ketään..
Matka on pitkä, mutta se on taitettava yksin
Ypöyksin


I have to fight
fight with me..
I'm alone
And maybe 
I will be 
forever..



En tiedä, minne tieni kuljettaa minua
En tiedä, milloin matkani päättyy,
En tiedä, missä minun pitäisi olla,
En tiedä..                  .
En tiedä juurikaan mitään..
Miksi olen täällä?
Miksi kuljen yksin täällä pimeällä tiellä?
Miksi kuljen täällä varjojen joukossa?
Koska...




Koska kukaan ei ole nostamassa minua takaisin ylös,
Kun olen kaatunut,
Vaan minun pitää itse nousta ilman ketään,
Rikkinäisellä sydämellä, 
Olen rikki..
Päästän toiveen ilmaan:
Haluaisin että joku tulisi tielleni,
Varjojen tielle..
Ja tarttuisi minua kädestä kiinni,
Ja ohjaisi minut takaisin valoon,
Jossa voin nauraa vapaasti, ilman, että olisin rikki..
Joku voisi korjata minut.. Korjata särkyneisyyteni..
I hope that it is you..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti