tiistai 20. elokuuta 2013

Jälleen..

 Aikani ollessani tässä hiljaa täällä, kerrankin päätin taas kirjoittaa tänne. Taas ei ole mitään iloista, en nyt julkaise mitään piiroksiani..

 Olen tässä tällä välillä etsinyt itseäni. En ole vieläkään löytänyt täysin itseäni, minulla on vielä paljonkin ristiriitoja elämässä..  Välillä tuntuu vain, että olen hukassa, enkä ymmärrä, mitä olen tekemässä. Niin sen kai pitääkin olla, mutta joskus pirun karua tuollainen.

Olen varmaan taas eksyksissä. En vain ymmärrä itseäni. En ymmärrä, miksi en vain ymmärrä, mitä haluan.

Ehkä tämä päähänpistos tänne kirjoittamisesta lähti pahasta olosta, fyysisestä että henkisestä. Join tänään pilaantunutta maitoa lasillisen melkein, ihan liikaa.. ne kökkäreet lasin pohjalla..
 Ja muutenkin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti